Välkommen!

Välkommen!

lördag 2 april 2011

Läppstift Make Up Store + CLARINS Lip Care!


MAKE UP STORE
Läppstift: BLUSH 
+
CLARINS
Lip Care: 04 Sorbet   

  • MAKE UP STORE Lipstick: Med Aokadoolja fetare yta som skyddar mod väder, vind och bevarar fukt. Är mjukgörande och stärkande, särskilt bra för torr och känslig hy/läppar. Bivax: Mjukgör, skyddar och täpper inte till porer. E–Vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt. Jojoba: Mjukgör och bevarar fukten. Sheasmör: Mjukgörande, fuktgivande, skyddar och verkar aningen infektions- och inflammationshämmande.



  • MAKE UP STORE
    Läppstift: BLUSH 
    +
    MAKE UP STORE
    Läppstift: EXIT
    +
    CLARINS
    Lip Care: 04 Sorbet

    Bägge varianterna var okej tycker jag. Sedan har jag testat mig fram och upptäckt att om jag applicerar CLARINS Lip Care ovanpå MAKE UP STORES läppstift så torkar inte läppstiftet ut mina känsliga läppar! :-) Annars har det varit just det som varit det trista med deras läppstifter. Men nu är t om det löst! ;-) ..hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta:

GILLA MIN BLOGG