Välkommen!

Välkommen!

måndag 30 maj 2011

Klåda av bantningspillret Alli - den som säljs på apoteken runt om i lantet!

Jag är så glad att den där jävla ALLI inte längre plågar mig.
Hade sån himla klåda på hela kroppen som inte var från denna jord!!
..jag läste om det mest hemska på nätet och slutade med Alli på stuts. Tack och lov!!
Jag vill dela med mig utav den till andra som också kanske riskerar att bli dåliga.

!! -Har du klåda som är jättejobbig så riskera inget!! = FÖR INGET ÄR VÄRT DET!! = det är leverpåverkan du troligen råkat ut för, då får man klåda . standard!!
Det finns inga enkla utvägar. Man kan inte ta till piller som ska hjälpa. Vissa måste lära sig "den hårda vägen" (jag tillhör dem *oftast*)
Om du inte slutar med Alli i samband med klåda så riskerar du att slå ut hela det autoimmuna försvare och då kan det bli "kört".
Man kan få LEVA I ETT HELVETE.. :-( 
Dvs du kommer att förbli allergisk emot det du reagerade kraftigt på undertiden du åt Alli.


Länken finns under nästa bild och klickar man på den och läser sista raden på den långa hemska livshistorien denna fina, icke egoistiska  kvinna velat dela med sig utan, så förstår man även vad Alli kan ådstakomma - då Alli och Xenical är samma skit i slutändan!
http://home.swipnet.se/suffering/index_sv.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta:

GILLA MIN BLOGG