Välkommen!

Välkommen!

onsdag 23 mars 2011

Bästa sköljmedlet ever!

Det här med sköljmedel gör ju faktiskt skillnad. I alla fall om man har ett bra doftsinne. Och det har jag! =) Det finns många val jag gjort i livet genom enbart doft..även om dom valen inte alltid varit så lyckade - men det jag menar är att det har spelat en STOR roll!
Jag kan styra mitt mående t.o.m genom dofter - "goda dofter" (per definition givetvis) gör att jag kan känna mig piggare, gladare och töntigt nog så kan jag känna mig mer vacker!
(jag vet, låter urlögligt, men så är det för mig. =) )





Jag är kräsen som fan, vilket sköjmedel som helst duger inte för mig heller.
Så jag letade i massa år och jag fann Softlan Armona Therapy PASSION och så Softlan Armona Therapy RELAX för några år sedan. Det finn även en blå variant Softlan Aroma Therapy Tranquility som jag tycker också är helt okej. Fast den får en tredje plats. Så Softlans Aroma Therapy Passion kommer på första plats. En Helt oemotståndligt underbar doft! I LOVE IT!! <3 <3 Ni måste ta ett litet "doft-test" bland hyllorna. ..hihi! Även den lila flaskan (Relax) är helt fantastiskt underbar. Och den kommer då på andra plats.
Det är kul att tvätta om man får vara i jordens doftexplosion! <3 <3 <3 Jag väljer att göra det här med tvätt till någonting lite roliga, lite skönare upplevelse istället för att uppleva det hela som tvång och som någonting extremt jobbigt.



Har ni någon sån där extrem "ABSOLUT FAVORIT" sköljmedelsväg?
Livet är tungt och allvarligt i hela världen.. 
 Då jag tror vi ibland kan unna oss lite i-landsproblems diskussioner.

Att ha möjlighet att hänga sina nytvättade kläder utomhus är ett privilegium! =) 

2 kommentarer:

  1. tack för alla fina kommentarer! :)

    Haha, jag är också noga med vilket sköljmedel jag använder :P (gillar att ta alldeles för mycket också, så all tvätt luktar grymt gott) Fast det är inte bra för tyget, men äsch, det gör inget! ;)

    SvaraRadera
  2. Lina! <3 <3 Vad gullig du är. :)

    SvaraRadera

Berätta:

GILLA MIN BLOGG