Välkommen!

Välkommen!

söndag 13 mars 2011

Madeline dejtar bara rika karlar! Hmm... Var går gränsen mellan golddigger och ****?!






Madeline dejtar bara rika karlar

”Humor betalar inga räkningar”

   Vill du dejta Madeline Amber, 22, gäller det att ha stor plånbok.
Hon dejtar bara miljonärer.
– Jag tänder bara på rika män. Humor betalar inga räkningar, säger Madeline.
22-åriga Madeline Amber från Manchester, England, har lovat sig själv att aldrig mer gå ut med en kille som inte har gott om pengar. Droppen var när en dejt ville dela på en restaurangnota. Han tog fram sin mobil och började räkna ut exakt hur mycket var och en skulle betala.
– Jag blev så generad så jag nästan dog, säger Madeline Amber till tidningen The Sun.


Blablablablablaaaa. . . . . . . . . . . . . . 


"-Efter att ha avverkat ett antal rikingar tror hon sig nu har funnit den hon ska leva med. En 36-årig miljonär som tycker att det är bra att de träffats via en sajt för ”golddiggers” eftersom man då är ”diskussionen om pengar avklarad redan från början”.
Madeline Amber förstår att hennes åsikter om män och kvinnor kan verka provokativa:
– En del kvinnor tycker nog att jag saknar moral, men det är ett faktum att alla kvinnor vill bli försörjda ekonomiskt. Så var det bland grottmänniskorna också, kvinnorna valde mannen med störst grotta, säger hon till The Sun."



-Jag, Insomnia Ina säger att det är skillnad på pengar och pengar.
Miljonär är annat än att 'ha gott med pengar'! 


Här, ni kan läsa om det själva:
http://www.aftonbladet.se/wendela/article6968165.ab

1 kommentar:

Berätta:

GILLA MIN BLOGG